סטארט-אפים מחפשים כל דרך לבלוט בתחום בו הם עוסקים ולפרסם את הפתרון לבעיה שהם מציעים. על מנת לעשות זאת בצור המוצלחת ובעיקר כדי לבלוט מול לקוחות אפשריים מצד אחד ומשקיעים פוטנציאליים מצד שני, הם משקיעים בקידום אתרים בגוגל. השיטה המועדפת עליהם בשנים האחרונות היא קידום באמצעות קניית כתבות במקומונים ואתרי חדשות ברשת.
כל בעל עסק תמיד רוצה להיות מקודם בגוגל לתוצאות הראשונות של שאילתות חיפוש רלוונטיות עבורו. מיקומים גבוהים מבטיחים תנועה מתמדת של גולשים חדשים שמבקרים באתר כיוון שיש להם עניין בו וסבירות גבוהה להפוך ללקוחות של המוצר או השירות שמציעים בו.
בעלי סטארט-אפים רוצים גם הם להשיג מיקומים גבוהים בגוגל, אבל לאו דווקא בשל הסיבות הללו. עבורם יש גם סיבות אחרות, ולכן חשוב להם להתקדם במהירות בתוצאות הדירוג וגם להפוך לשם דבר במתן פתרון לבעיה שטרם היה לה פתרון שכזה קודם לכן, או שהפתרונות הקיימים אינם מספקים מענה מספק.
פרסום כתבות במקומונים נותן לאותם סטארט-אפים מענה מושלם.
איך סטארט-אפים מתקדמים בגוגל באמצעות כתבות במקומונים?
מקומונים ואתרי חדשות אזוריים או מקומיים ברשת האינטרנט הם פתרון מושלם עבור בעלי עסקים בכלל וסטארט-אפים בפרט. הם נותנים מענה גם לצורכי קידום האתרים שלהם וגם למיתוג ובניית מוניטין בנישה בה הם עוסקים.
היתרונות של מקומונים ואתרי חדשות לקידום אתר של סטארט-אפ:
- קישור רלוונטי – פרמטר חשוב עבור גוגל בעניין קישורים חיצוניים לקידום אתרים הוא הרלוונטיות שלהם. אם הסטארט-אפ נותן פתרון בנושא טיפולי או בריאותי והכתבה שתפורסם עליו תהיה במדור של בריאות במקומון, הרי שיש רלוונטיות גבוהה בין הנותן למקבל והדבר תורם רבות מבחינת גוגל.
- תוכן רלוונטי – הנושא השני הוא שהתוכן של שני הצדדים תואם. קישור מעמוד עם תוכן על בעיית החניות בתל אביב ומת קישור לסטארט-אפ עם פתרון למציאת חניה בקלות ובזול, הוא קשר ישיר עם ציון רלוונטיות גבוה.
- פעיל ועדכני – קישורים ישנים שכוללים תכנים מיושנים או שאינם מעודכנים מזה שנים רבות הם פחות טובים מקישורים חדישים יותר עם תוכן עדכני שמתאים לתקופה הנוכחית. המקומונים מעלים כתבות עדכניות כל הזמן.
- תנועה גבוהה – חלק חשוב הוא לקבל קישורים מאתרים עם תנועת גולשים גבוהה. רוב המקומונים מציעים תנועה של אלפים ואף עשרות אלפי גולשים שונים מדי חודש. הדבר מבטיח אתרים פעילים ואקטואליים מבחינת גוגל כולל סריקה מהירה של כל כתב החדשה שעולה בהם.
- חשיפה, מיתוג ומוניטין – ערך נוסף שמקבלים הסטארט-אפים באמצעות כתבה במקומון היא הכרה של קהל לקוחות פוטנציאלי בפתרון שהם מציעים. כמו כן משקיעים פוטנציאליים עשויים להתרשם שאותו סטארט-אפ זוכה לכותרות וכתבות בכל רשת האינטרנט והדבר מחזק אצלם את האמינות במוצר וברצון להשקיע.
יש היום לא מעט מקומונים ואתרי חדשות שכדאי לקנות בהם כתבות עם קישור:
אלו כמובן רק חלק מהאפשרויות שלכם ברשת האינטרנט. אם אתם בעלי סטארט-אפ, כדאי מאוד לחשוב על האפשרות הזאת לקידום מהיר ואיכותי לאתר שלכם